Monday, July 13, 2009

TRANSFORMERS


Aku dah tengok citer ni......Superbly Superb....Memang best!!!! Autobots and Decepticons memang dasyat la......Wow, aku memang suke tengok citer camni. Barulah tak mengantuk tapi ada one scene that is not suitable for those kids out there. Takkkkk SSSSeeeessuuuaaiii.....Tapi, awal-awal Optimus Prime dah mati.....Cuak gak masa memula tu....yelah sapa nak lead Autobots??? Sedih wooo.....aku bergenang air mata jugak la masa dia mati......Apalah kan, robot mati pun aku nak sedih.......pastu, scene dah dekat nak habis.....R2 cakap 1 ayat jek, pastu mati dah......aduss.....tapi actions memang best. Tak rugilah tengok....Lawak pun ada gak.....especially robot Chihuahua....kurang asam tul.

1st week tayangan tiket dah sold out. Full house. tapi aku and yang lelain dapat gak membeli tiket utk hari kedua tayangan, itupun tayangan kul 12 midnight. Then, second time aku tengok sebab dapat tiket free drpd my asben's office. Tapi masa tu, aku kene dok depan sebab my asben's colleagues main duduk berterabur jek. Tak peduli ikut seats ke tak. Nama pun tiket free.....Hahahaha......


Sesapa yang belum tengok lagi, sila la tengok.....Aku bukannlah nak promote filem Yahudi atau negara luar ni tapi filem tempatan masih terlalu jauh ketinggalan and always about love.....Jiwang zizuzazassss lak tu.....But aku tengok gak filem tempatan cam Duyung, Upin & Ipin, Jangan Tegur, Cuci.....This coming Thursday, insyaAllah aku nak gi tengok Harry Potter: Half Blood Prince lak......Caiyok.......


No comments:

Post a Comment