Monday, July 20, 2009

Harry Potter and The Half Blood Prince


Last Saturday, aku dah gi tengok citer ni. Midnite movie at GSC Mid Valley. Full house beb!!! Kene pergi tengok midnite sebab anak nak kene tido dulu. Baru boleh menyelinap kuar. Kalau tak haru biru jadiknya.Well....well...well.....komen aku tentang citer ni.....so...so...je la. Takdelah best sangat sebab kurang action. Masa Dumbledore mati pun aku tak rasa sedih sangat...tak tersentuh pun.....apsal yek???? kureng la.....If kita compare ngan jalan citer dalam buku, banyak sangat yang takde dalam filem....So, the movie itself kurang menyengat sebab tak ikut original storyline from the book. Apa-pun, aku enjoy gak le tengok.

Dapat kenalan baru, my asben's officemate....Dayah and sisternye....Both of them are so cute.......Teringat lak diri aku zaman memuda dulu....Cewah!!! As per my husband said, style Dayah cam aku masa zaman belum kawin.....Zaman jadik friend, best friend, tunang and wife before dapat second baby.......After second baby terus CCCHHHUUUBBBYYY!!!! Ni semua CINTA punye pasal la....Well honey, bila nak hantar ayang gi gym???? Dah banyak sangat aksesori ni.....hehehehehehe

Before tengok wayang, aku gi main bowling kat Cosmic Bowl.....at first tak nak main tapi sebab anak sedara dok pujuk-pujuk ajak main, so......main je la. A lot of FUN!!! Tapinyeeee bila aku nak main game lumba2 kete....tak boleh.....sebab tak sempat.......




pppsstttt........if Dayah baca blog ni, kalau ada masa....kite kuar lagi yek....Boleh download citer yang tak diciterkan oleh my asben. Sharing information baguss tau......Tak elok stingy....heheheh.....OK!!!




1 comment:

  1. hello.. dyh in d house.. hiks hiks.. bole nnt kite hang out sama² yek

    ReplyDelete