Wednesday, February 16, 2011

TriloGi CinTA

Eeeeee.........aku memang suke sangat tengok citer ni......yeay..........memang suke la............I love it so much...........Every Sunday, Monday and Tuesday, konpim aku dah tercongok kat depan TV ngan mak and kak ngah aku sebab kite orang mmg fan citer ni.......anak aku kul 9.00 malam aku dah suruh go to sleep..........so aku dapat le tengok citer ni dengan tenang dan aman......Kalau dia orang tak tido lagi............eeeee......Raja akan bawak anakandanya ke bilik beradu and dodoikan mereka.......Nasib baik Raja paham hasrat hati Permaisuri......xoxoxoxo.............cayang dia......cayang sangat walaupun Raja aku takde la hensem tapi macho beb........kalau orang tak kenal Raja aku tu, mereka akan ingat Raja aku tu seorang bonzer kelab malam.....Dia memang big bonessss.............pastu hasil ternakan aku selama 6 tahun ni........dia makin berbonzer tapi badan kurus sikit sebab kuat bekerja...................hehehehe.........Permaisuri sangat beruntung kerna mendapat seorang Raja yang sangat memahami dan menyayanginya even though mereka perlu faced a lot of obstacles in their marriage life........Cinta dan kasih masih tetap utuh dan kukuh.......insyaAllah.........

Aiikkk....nak citer tentang trilogi cinta bukannye tentang raja dan permaisuri......Excuse....me......Soli ye simua olang....simua readers.......saya sulah pigi kona-kona jalan lain la..................
TRILOGI CINTA sangat menyentuh hati bila kite tonton drama ni.....pastu yang paling aku suke sebab disiarkan di TV1 and iklan sangat la kurang.......puas hati la compare ngan TV3 yang banyak betul iklannya........x bestttt........tapi aku layan je semua channel janji citer mesti best.....mesti mantop......meletoppp ye......


Aku tak tipu beb, citer ni memang best tambah-tambah lak jejaka veteran junior ni berlakon....tak lain dan tak bukan Abang Rosyam Nor.......dia memang terer la berlakon, berkesan kat hati penonton..........tapi aku tak suke sangat dengan heroin dia....sebab Fauziah Ghous tu cam tak sesuai la untuk jadik pelakon air mata.....air mata dia cam nak tak nak kuar jek..........tapi dia memang gorgeous.......tinggi lampai cam hindustan........hidung bak seludang......


Aku taknak le citer ni tentang apa tapi korang leh tahu tentang citer ni bila korang baca novel novel nukilan Sharifah Abu Salem........Penulis yang sangat matang dalam melahirkan novel-novel nya......and aku rasa novel beliau bukanlah daripada fantasi yang dibayangkan tapi realiti yang berlaku di sekeliling kite sekarang ni......Kehidupan realiti manusia sekarang........BESTT!!!

Cuma tinggal novel Tiada Lagi Mimpi je yang aku lum baca lagik......Baru mula baca semalam tapi dapat baca 2 muka surat je sebab mata saya dah ting tong........mana tak ting tong........dah kul 1 pagi.....baru terkedek-kedek nak baca novel.........jadiknya titun je la ye jawapannya......

Below adalah diantara pelakon drama ni.......ada gak yang aku tak pernah tengok tapi hentam saje la.......janji citer ni best and berbaloi untuk kite tonton.......Aku tak suke citer cam Ngangkung, Hantu Mak Limah Balik Rumah, Zombi Kampung Pisang......citer tu semua oklah tapi tak kene ngan jiwa aku la.......Semua orang kata lawak tapi apsal bila aku tengok.......tak gelak pun..................ntah apa-apa.........


Anyway, korang tengok le citer ni ye kalau-kalau terbuka hati..........Congrats to Abang Rosyam Nor and team.........termasuk le Kak Sharifah Abu Salem yang memang sentiasa mewujudkan idea-idea nukilan di antara yang terbaik kat Malaysia ni.........Cayalah.......!!!!

P/S: Leh tak kalau aku nak keje kat SUHAN.....nak blaja selok belok dunia produksi.....mesti mencabar dan fun!!!!..........Oklah........enjoice readers to watch TRILOGI CINTA in front of your screen.........:D



No comments:

Post a Comment