Wednesday, May 5, 2010

Update Pleaseeeee....

EEEEeeeee......lamanya tak update.........memang lama sangat...takda masa la beb.....camna la nak ada masa sebab:

7am - 6pm gi kerja and balik kerja. pastu sampai rumah kene masak sebab hubby nak makan. tu pun bukan selalu la sebab adakalanya hubby balik lambat. pastu mandi and bersiap untuk ajar anak buat kerje skolah......dah buat kerja skolah nak dinner lak ngan anak-anak. dah habis makan nak kene kemas kitchen yang bersepah tu.....tup..tup...tup....dah kul 10.30pm.....pastu nak bawak anak masuk tido lak, kalau tak liatnye diaorang nak bangun besok pagi nak gi skolah...... pastu nak basuh baju lak...hehehehe...bukan aku yang basuh ye tapi mesin yang basuh tapinyeeeee memandangkan masinku itu semi auto,so banyak le jugak tugas mesin yang perlu aku kendalikan.....tu...tup...tup...nak dekat kul 12....cepatnya MASA berlalu.....

Itulah alkisah jalan hidup seharian aku yang serba-serbi penuh dengan tugas. Tapi aku ada gak ramai kawan yang tak bekerja tapi dok merungut jek kene buat banyak kerja rumah. Ala......nama pun housewife kan, setakat dok rumah tapi banyak kerja rumah nak kene buat, small matter la.......sebab bila dok rumah ni even housework banyak....still boleh rehat.....kalau kite kuar kerja then balik kene buat housework lagilah tak tertahan penatnya.....adakalanya cam bisa je tapak kaki sebab banyak sangat berdiri......kalau korang tak caya.....CUBA la.........

aku pernah try amik maid dulu tapi sebab dah berlakunya insiden tak best, anakku terkena iron panas kat lengan...sorry morry je la nak guna maid lagik...buat menghabiskan duit aku jek........setakat nak buat keje rumah aku tapi cuai tahap melampau......trima kasih bebanyak........aku takkan amik lagik.....TIDAK AKAN!!!!!

oklah, aku nak cnue keje.......banyak lagi keje nak kene settlekan ni......adusssss.....wahai bos kesayangan....sib baikla ko boss.......kalau x.......dah lama aku buat cencaluk......hahahahahaha


No comments:

Post a Comment